Case Logic CSGE-2192 Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Case Logic CSGE-2192 Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne van Hoof 02-04-2020

Prima tablet beschermhoes!

Geschreven voor: Case Logic CSGE-2192 Black

Ik schreef al eerder een review over deze beschermhoes, toen was de sluiting heel snel kapot. Teruggestuurd en meteen mijn geld terug ontvangen. Vanwege de handigheid toch eenzelfde nieuwe besteld, en nu een paar maanden later nog een keer een review.
Hele fijne hoes, die je neer kunt zetten, maar ook omkeerbaar zodat het licht schuin ligt, makkelijk op tafel of op schoot als je toch iets moet typen. Goede bescherming voor mijn tablet, fijn in gebruik!

Pluspunten

• Handig in gebruik.
  • Hoes met tablet kun je goed neerzetten.
  • Omkeerbaar zodat het licht schuin ligt.

Yvonne van Hoof 14-12-2019

Fijne tablet beschermhoes, wel snel een kapotte sluiting.

Geschreven voor: Case Logic CSGE-2192 Black

Super fijne tablet beschermhoes, handig in gebruik voor bescherming maar ook om tablet neer te kunnen zetten.
Helaas brak de sluiting al na anderhalve week af, dus niet meer bruikbaar. Eenzelfde nieuw besteld, de kapotte retour gestuurd.

Pluspunten

• Handig in gebruik.
  • Redelijke prijs.
  • Stevig maar toch compact.
  • Knopjes blijven goed bereikbaar.

Minpunten

• De sluiting brak al na anderhalve week af.